Barion Pixel

FAQ - Často kladené otázky


Čo je to GO-balik.cz?

Zaisťujeme kompletné riešenie v preprave zásielok. Potrebujete poslať balík jednoducho a čo najlacnejšie, tak presne pre Vás je go-balik.cz určený.

Aké sú výhody služby go-balik.cz?

  • check-successVýhodná cena pre všetkých zákazníkov vzhľadom na množstevné zľavy u jednotlivých dopravných spoločností.
  • check-successVýber najvhodnejšej dopravnej spoločnosti pre Vami zadanú zásielku.
  • check-successMožnosť vyzdvihnutia kuriérom na Vami určenej adrese alebo odovzdanie zásielky na zbernom mieste (zásielkovňa, atď.)
  • check-successDodanie na Vami určenej adrese kuriérom alebo dodanie na výdajnom mieste dopravných spoločností.
  • check-successČasová úspora nielen pri objednávke, ale aj v radoch na odoslanie.
  • check-successJednanie s dopravnými spoločnosťami a vyjednávanie ďalších zliav a lepších cien pre Vás.
  • check-successVzhľadom na našu silnú pozíciu u dopravných spoločností dokážeme čeliť, prípadne minimalizovať každoročné zdražovanie dopravných spoločností.

Čo môžem poslať a kam?

Zaistíme prepravu čohokoľvek a kamkoľvek. Štandardná je pre nás kartónová krabica alebo paleta hmotnosti do 2500 kg s maximálnymi rozmermi až 300cm. Ak Vám náš objednávkový systém neponúkne vhodnú prepravu, pošlite parametre e-mailem na: petr@go-balik.sk a prepravu Vám zaistím individuálne.

Ako mám zabaliť zásielku?

Je potrebné dodržať podmienky správneho balenia zásielky. Doporučujeme zoznámiť sa so stručným a prehľadným sprievodcom správneho zabalenia.

Ako môžem prepravu zaplatiť?

Zaplatiť môžete online platbou, prevodom na účet alebo z nabitého kreditu na účte.

O ktorej hodine príde kuriér?

Kuriéry zvyčajne zvážajú zásielky v čase od 8:00 – 14:00 hod. Ak sa v tejto dobe nachádzate v zamestnaní, je najlepšie uviesť adresu zamestnania.

Môžem sledovať pohyb zásielky?

Áno, číslo balíku s odkazom na sledovanie zásielky obdržíte e-mailom po potvrdení objednávky.

Poslal som balík na dobierku, kedy peniaze dorazia na môj účet?

Do 10 pracovných dní Vám peniaze odošleme na Vami uvedený účet.

Môže byť dobierka adresátom uhradená platobnou kartou?

Áno.

Ako mám reklamovať stratenú alebo poškodenú zásielku?

V e-maily, ktorým sme Vám potvrdili objednávku prepravy, máte odkaz na reklamačné oddelenie danej dopravnej spoločnosti a podľa ich inštrukcií vykonáte reklamáciu. V prípade problémov s riešením sa obráťte na nás e-mailom na: petr@go-balik.sk Pozn. Pri prevzatí viditeľne poškodeného balíku informujte kuriéra a dohliadnite, aby k potvrdeniu o odovzdaní zásielky uviedol prevzaté s výhradou. Pri rozbaľování poškodenej zásielky všetko foťte pre prípadný reklamačný proces (vonkajší obal vrátane poškodenej časti, vnútornú výplň tovaru, uloženie tovaru v prepravnom obale (kartóne), počet kusov v balení, atď.)

Kedy bude moja zásielka dodaná?

Záleží na mieste dodania. V rámci SR dodáme zásielku do druhého pracovného dňa. Do susedných štátov do 2-3 prac. dní. Do ostatných štátov Európy do 3-5 pracovných dní. Ostatné Vám preverím individuálne. Pri službe EXPRES dodáme aj do susedných štátov do druhého dňa, pri objednávke do 13:00 hod.

Čo sa stane, ak ma kuriér nezastihne?

Vodič Vás pred príjazdom kontaktuje a preveruje, či ste na dohodnutej adrese. Je možné dohodnúť inú adresu. Ak sa s Vami vodič nespojí a na adrese Vás nezastihne, vyzdvihnutie automaticky prebehne nasledujúci pracovný deň. Štandardné sú jeden až tri pokusy o vyzdvihnutie a doručenie.

Môžem po potvrdení objednávky zmeniť parametre zásielky?

Áno, pošlite číslo objednávky, údaje ktoré chcete opraviť alebo zmeniť a my sa o to postaráme.

Podľa čoho vyberáte dopravnú spoločnosť?

Spolupracujeme so všetkými významnými dopravnými spoločnosťami. Každý sa špecializuje na iný typ tovaru, prípadne iné zeme a služby, takže ich kompletné ponuky sú rôznorodé, podľa ich cien a parametrov Vašej zásielky, Vám vyberieme toho najlacnejšieho.

Aká je splatnosť faktúry?

14 dní.

Ako je možné, že ponúkate lecnejšiu prepravu než, v prípade, že si prepravu u danej dopravnej spoločnosti objednám osobne?

Prepravujeme veľké množstvo zásielok a máme vyjednané množstevné zľavy. Platí, že čím viac nás budete využívať, tým lepšiu cenu budú mať všetci naši zákazníci.

Môžem dostať zľavu pri častom využívaní služieb?

Áno, kontaktujte nás na: petr@go-balik.sk a všetko spoločne preberieme.

Kontakt

Ing. Petr Carda

petr@go-balik.sk

V prípade otázok, použite formulár alebo pošlite e-mail.